დღეს გავაანალიზე, თუ როგორ ვუზრუნველყო მოსწავლეთა თვითშეფასება მოსწავლის პრეზენტაციის მომზადების მომზადების პროცესში. როგორ შევქმნა მოსწავლეზე ორიენტირებული მოსწავლეთა თვითშეფასების რუბრიკა, რომელიც მოსწავლის პროექტში ჩართულობის პროგრესზე მონიტორინგის საშუალებას მომცემს. მსაგავსი რუბრიკების გამოყენება მოსწავლეებს დაეხმარება ობიექტურად შეაფასონ საკუთარი როლი და მონაწილეობა პროექტის მსვლელობისას და ჩამოუყალიბესებს 21-ე საუკუნის მოქალაქისათვის აუცილებელ უნარ-ჩვევებს: თავდაჯერებულობას, თანამშრომლობასა და მიზანდასახულობას.
No comments:
Post a Comment